Hyra av golfbil för medlemmar 2023

Ett enkelt avtal skrivs vid uthyrning av golfbil. Reglerna innebär bland annat att föraren av golfbil skall ha fyllt 18 år och inneha körkort.

Medlemmar med läkarintyg/klubbintyg
Helger: 175 kr/rond och bil gäller alltid under lördagar, söndagar och helgdagar.
Vardagar: 120 kr/rond och bil

Medlemmar utan läkarintyg/klubbintyg
Alla dagar 310 kr / rond och bil

Samåkning i hyrd golfbil är tillåten, dock får högst 2 personer samtidigt färdas i bilen. Den medåkande behöver inte ha läkar- eller klubbintyg vid sällskapsspel. Annan spelare i bollen kan låta sina klubbor transporteras på bilen både vid sällskapsspel och tävling.

OBS att priserna ovan är för en rond. Vid ytterligare rond samma dag kostar denna 50% av priset för rond 1. Kolla med receptionen att samma bil kan användas för rond 2.

Återlämning. Golfbil skall vara återlämnad senast då anläggningen enligt anslag låses, såvida inte annat överenskommits.