adfgbfgdfgdazxdz<cz<cxz<sd

Kumla GolfCamp ställplats är nu stängd för säsongen

Kumla GolfCamp är en ställplats för husvagnar och husbilar med eller utan samband med golfspel. Vi har 24 platser, alla platser har el och tillgång till fri Wi-Fi. Det finns också en informationstavla som berättar om klubben, kommunen och turist­mål i närheten. Vid tavlan finns kommunalt dricksvatten. Platserna är på gräs och har vacker utsikt och närhet till vårt populära övningsfält för golf med fina möjligheter för närspelsträning, stor öv­ningsbunker och även en kostnadsfri 5-håls övningsbana av korthålskaraktär.

Möjlighet till latrintömning direkt från husbil/husvagn till kommunalt avlopp erbjuds.

In English
The GolfCamp is a site on grass with 24 spots for caravans and/or camping vans, all spots with electrical power. Registration and payment at the golf club reception. If you arrive outside office hours, please find a spot and register later or on the day after. WC open 24 hours in the reception building. Guests are offered a guest key for easy access to the dressing-rooms at all times. Waste water disposal close to the camping site.

In Deutsch
Der Campingplatz Kumla Golfclub ist ein qualifizierter Stellplatz für Wohnwagen und Wohnmobile zur kurzfristige Nutzung. Fûr Weitere Informationen, Klicken Sie hier

Priser 2024

Pris i samband med golfspel 175 kr/natt och utan golfspel 285 kr/natt.

Price in conjunction with golf round 175 SEK/night and not in conjunctioon with golf round 285 SEK/ night

Preis fûr Golfspieler 175 SEK/nacht und Preis fûr Nicht Golfspieler 285 SEK/nacht.

Tältning ej tillåten på golfcampen.

Gäster som ankommer efter receptionens stängning uppsöker en ledig plats på GolfCampen och kontaktar receptionen
på morgonen.

Bokning av plats på GolfCampen görs via receptionen på
tel.019-58 70 80 eller via mail